Biuro Rady Powiatu Siemiatyckiego
Elżbieta Malinowska
tel.: (85) 656 65 06
biuro.rady@siemiatycze.pl
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8.00 - 16.00
Wtorek - Piątek 7.30 - 15.30
Do podstawowych zadań biura rady należy prowadzenie następujących spraw:
1. obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczna Rady i jej Komisji, w tym:
a) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i poszczególnych Komisji,
b) przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji,
c) opracowanie materiałów z obrad Rady i Komisji Rady oraz przekazanie ich właściwym adresatom,
d) sporządzanie protokółów obrad Rady i posiedzeń Komisji Rady,
e) prowadzenie rejestrów:- uchwał rady,
- wniosków i opinii komisji,
- interpelacji i wniosków radnych,f) doręczanie ww. dokumentów organom zobowiązanym do ich realizacji oraz czuwania nad ich terminowym załatwieniem,
2. organizacja kontroli społecznych Komisji rady,
3. podejmowanie działań związanych z nawiązywaniem i rozwijaniem współpracy oraz wymianą doświadczeń z innymi Radami,
4. upowszechnianie i przekazywanie środkom masowego przekazu informacji o działalności Rady i jej Komisji.
Przy realizacji zadań Biuro Rady Powiatu współpracuje:
1. z Wydziałem Organizacyjno-Prawnym w zakresie zadań związanych z wyborami do Rady Powiatu i w zakresie opiniowania uchwał kierowanych pod obrady Rady,
2. z Wydziałem Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu, Współpracy z zagranicą i Integracji z Unią Europejską. w zakresie przekazywania informacji o pracach Rady Powiatu.
Godziny przyjmowania interesantów w Biurze Rady Powiatu:
Imię i nazwisko |
Funkcja |
Dzień |
Godzina |
Mariusz Paweł Pyzowski |
Przewodniczący Rady Powiatu Siemiatyckiego |
I i III poniedziałek miesiąca |
w godz 14 - 1530 |
Mariusz Obrycki |
Wiceprzewodniczący Rady Powiatu Siemiatyckiego |
II i IV piątek miesiąca |
930 - 1100 |
Metryka strony